Elgato Stream Deck+ Review: potențialul de a genera productivitate

• 8 - Fantastic, se apropie de cel mai bun din clasă
  • 9 - Cel mai bun din clasă
  • 10 - Perfecțiunea limită
Preț: 200 USD
Vedere unghiulară de sus a Elgato Stream Deck+
Hannah Stryker / How-To Geek

Linia Elgato de controlere personalizabile Stream Deck a fost opțiuni populare, dar le lipsea ceva. Stream Deck+ abordează acest gol cu ​​cadrane sau butoane răsucitoare. Se pare că aceste comenzi care se rotesc continuu sunt o completare perfectă pentru butoanele LCD.

Acestea fiind spuse, s-ar putea să te trezești trecând peste butoane în căutarea mai multor butoane. Deși nu există încă o abundență de cazuri de utilizare pentru cadrane, ești întâmpinat cu un răspuns tactil satisfăcător pentru pluginurile și funcțiile pe care le controlează.

Iată ce ne place

• Cadranele au o senzație tactilă bună
  • Design fizic actualizat ușor nou
  • Ecran luminos, ușor de citit

Și ceea ce noi nu facem

• Câteva pluginuri de apelare la luni de la lansare
  • Cablu USB-A in cutie

Recenzorii experți de la How-To Geek merg practic cu fiecare produs pe care îl examinăm. Punem fiecare piesă de hardware prin ore de testare în lumea reală și le executăm prin benchmark-uri în laboratorul nostru. Nu acceptăm niciodată plăți pentru a susține sau revizui un produs și nu cumulăm niciodată recenziile altor persoane. Citiți mai multe >>

Cuprins

Caracteristici: cadrane și butoane, Oh My!
O ardezie goală în căutarea sarcinilor
Programarea cadranelor este ușor limitatoare
Ar trebui să cumpărați Elgato Stream Deck+?

Primul plan al cadranelor de pe Stream Deck+
Vedere de aproape a cadranelor Hannah Stryker / How-To Geek

• Dimensiune: 5,5 x 5,4 x 4,3 inci (139,7 x 137,16 x 109,22 mm)
  • Greutate: 1 lb (465 g)
  • Taste: 8 taste LCD personalizabile
  • Cadrane: 4 encodere la 360 de grade cu funcție de împingere
  • Panou tactil LCD: 4,2 x 0,5 inchi
  • Interfață: USB 2.0

Cele patru cadrane, care se rotesc la 360 de grade, sunt caracteristica principală a Stream Deck+ și se evidențiază cel mai mult în comparație cu modelele anterioare. Cu ele vine un aspect fizic ușor reproiectat și o bandă de ecran tactil deasupra cadranelor. Butoanele LCD sunt, de asemenea, puțin mai mari decât cele de la alte modele. Dimensiunea mărită a butonului ar putea ajuta la lizibilitatea textului mic, dar probabil va trece neobservată.

Puteți configura aceste noi cadrane hardware în același mod în care editați butoanele din software-ul Elgato (disponibil pentru Windows și Mac). Diferența este că pluginurile Stream Deck trebuie să accepte în mod special cadranele de răsucire, așa că la lansare, este posibil să nu aveți acces la aceleași pluginuri pe care le-ați avut anterior cu un Stream Deck mai vechi. Am observat că aplicațiile disponibile sunt mult mai limitate în comparație cu selecția pe care o obțineți cu Stream Decks doar cu butoane – deși poate fi dificil să spuneți ce pluginuri acceptă noul hardware până la descărcare.

Cadranele se simt bine să se ajusteze și să se rotească. Au o întorsătură tactilă, tactilă. De asemenea, le puteți apăsa pentru a declanșa o acțiune, iar asta s-a simțit stabil și plăcut. Ecranul inteligent de deasupra cadranelor afișează ceea ce face fiecare dintre cele patru comenzi. Zona este, de asemenea, sensibilă la atingere, așa că o puteți apăsa pentru a face același lucru ca și când ați apăsa cadranul fizic.

În general, nu m-am trezit atingând ecranul, dar ai putea. Puteți, de asemenea, să glisați spre stânga pe ecran pentru a merge la o a doua pagină, apoi să glisați spre dreapta pentru a reveni. Am preferat să adaug un buton „pagina următoare” în loc să glisez pentru că nu am vrut să pătesc ecranul. Opțiunea de glisare, pentru cei care o doresc, este disponibilă automat imediat din cutie.

Spatele unității unde se conectează cablul
Cablul USB detașabil se conectează în spatele unității. Hannah Stryker / How-To Geek

Stream Deck+ vine cu un cablu detașabil USB-C la USB-A. Mi-aș fi dorit să fi fost un cablu USB-C la USB-C în schimb. Fără supărare pentru nimeni implicat, acesta este un produs puțin tocilar. Ar trebui să fie orientat spre viitor în ceea ce privește conectivitatea. Dacă cineva are nevoie de conectorul portului mai vechi, poate schimba cablul. Cablul inclus nu este în niciun caz un dealbreaker pentru că este detașabil, dar a fost regretabil pentru că computerul meu nu are porturi USB-A.

Dincolo de cablu, Stream Deck+ pare complet modern și pregătit să completeze stațiile de lucru pentru anii următori. Ar fi putut folosi puțin mai multă greutate în bază pentru a-l menține complet plantat, indiferent de forța folosită pentru a apăsa un buton; totuși, acesta este cel mai minor detaliu, iar unitatea pe care am folosit-o abia se mișca în mod regulat.

O ardezie goală în căutarea sarcinilor

Persoană care utilizează un cadran de pe Stream Deck+
Cadranele se rotesc la 360 de grade. Hannah Stryker / How-To Geek

O parte din atractivitatea liniei de controlere Stream Deck este că pot fi orice doriți să fie, sau cel puțin destul de aproape de orice. Ele pot deschide site-uri web, pot înșira mai multe comenzi de editare și pot ajuta la economisirea timpului în tot felul de moduri. Deci, pentru cei care intră în Stream Deck+ fără un caz de utilizare specific, posibilitățile pot fi fie prea descurajante, fie prea lipsite de imaginație. În orice caz, rezultatul subutilizarii este același.

Merită să cheltuiți 200 USD doar pentru a vă descoperi că adăugați comenzi media deja accesibile pe tastatură? Asta nu pare a fi o soluție ideală. Probabil ar trebui să încercați să separați funcționalitatea generală Stream Deck a butoanelor personalizabile de ceea ce oferă noul Stream Deck+ cu cadranele sale. Un model MK.2 cu 15 butoane a fost la vânzare pentru 130 USD și ar putea avea mai mult sens pentru anumite cazuri de utilizare, în locul acestui model mai nou.

Elgato Stream Deck MK.2

Un controler desktop cu 15 butoane complet personalizabil pentru creatorii de conținut, acțiuni rapide și maximizarea productivității.

Persoană care ține Elgato Stream Deck + lângă computer
Hannah Stryker / How-To Geek

Când am configurat pentru prima dată Stream Deck+, am început prin a configura un cadran pentru volumul sistemului și unul pentru a sări peste media înainte și înapoi când sunt rotit la dreapta sau la stânga. Omiterea pieselor nu este o utilizare deosebit de bună pentru un cadran, dar la început, opțiunile disponibile pentru a utiliza cadranele au fost limitate. La un moment dat, am setat un cadran pentru a derula la stânga și la dreapta, în funcție de direcția de răsucire. Ar putea fi folosit pentru a derula text și pentru a plasa un cursor, dar s-a părut artificial. Alte aplicații pentru defilare ar putea fi mai utile.

În cele din urmă, pluginul Philips Hue a adăugat suport și am putut ajusta luminozitatea și temperatura diferitelor lumini sau grupuri de iluminare. A fost util și a funcționat mai bine decât utilizarea butoanelor pentru aceeași funcție. În general, se simțea mai puțin convingător.

Folosirea cadranelor pentru a mări, a deplasa și a ajusta setările camerei a fost o altă utilizare. Dacă ați folosit controlere MIDI, ar trebui să găsiți confort și familiaritate cu butoanele. Utilizarea va depinde într-adevăr de nevoile individuale.

Chiar dacă disponibilitatea este limitată în acest moment, mai multe plugin-uri vor adăuga suport în viitor. Cu toate acestea, după câteva săptămâni cu Stream Deck+, am constatat că personal nu am nevoie de patru cadrane atât de mult cât am nevoie de mai multe butoane. Sacrificarea celor șapte butoane ale MK.2 pentru cele patru cadrane de pe Plus nu avea sens pentru sarcinile mele. Se va întâmpla dacă doriți să reglați setările cu o răsucire rapidă a degetelor, dar nu cădeți în capcana de a crede că cadranele sunt mai bune decât butoanele doar pentru că sunt noi și inedite.

Ca o idee legată tangenţial, o parte din deficitul perceput de pluginuri care acceptă apelarea se datorează modului în care acestea sunt evidenţiate, sau nu, în Magazinul Stream Deck. E greu să le vezi și să le găsești!

Căutarea „Dial”, „Knob” sau „Deck+” nu a dat rezultate. Am aflat doar că Philips Hue a adăugat suport pentru noul hardware, deoarece am continuat să verific partea de configurare a aplicației. Fără ceremonie, a apărut ca disponibil. Mi-aș dori să existe o secțiune sau un reflector dedicat să arate ce pluginuri acceptă cadranele.

În general, cadranele au răspuns la acțiunile pentru care au fost programate. Philips Hue a fost uneori lent să răspundă atunci când a răsucit luminozitatea luminilor din ce în ce mai mult. De asemenea, luminile nu s-au aprins și stins din când în când când a fost apăsat cadranul, dar bănuiesc că toate aceste probleme s-au datorat luminilor sau conexiunii Hue, mai degrabă decât Stream Deck+ în sine.

Tastele rapide, volumul și luminozitatea, de exemplu, au răspuns instantaneu de fiecare dată. Nu-mi amintesc vreo perioadă când acele setări au rămas în urmă sau să nu fi simțit o manipulare directă. Implementarea efectivă a cadranelor și a ecranului tactil este excelentă.

Persoană care trece pe al doilea ecran al dispozitivului
Hannah Stryker / How-To Geek

Elgato Stream Deck+ este un instrument excelent. Am găsit că hardware-ul este bine proiectat și foarte funcțional. Cu toate acestea, produsul este puțin unic prin faptul că doar pentru că hardware-ul și software-ul său sunt bine executate, nu înseamnă că toată lumea ar trebui să se grăbească să cumpere unul.

Oamenii care pot utiliza ceea ce oferă acest instrument vor găsi o mulțime de productivitate. Pe de altă parte, s-ar putea să rămâneți blocat în căutarea utilizărilor pentru a oferi cadranelor rotative și butoanelor de clic și vă veți găsi puțin dezamăgit de o jucărie scumpă.

Și pentru că acest instrument este o listă atât de goală, este greu de stabilit și de a recomanda cu adevărat cine ar trebui să ia în considerare cumpărarea lui. Încă funcționează excelent pentru streamerii video și creatorii de conținut, atâta timp cât nu au nevoie de butoanele suplimentare disponibile simultan. În acest moment, cadranele vor fi probabil doar un factor decisiv pentru persoanele care doresc să își ajusteze echipamentele și setările în mod constant.

Am găsit Stream Deck+ o completare solidă pentru biroul meu, dar nu mai mult decât ar fi fost un alt model Stream Deck sau un alt pad macro în același loc. Nu există încă suficiente pluginuri de uz general și motive pentru cadrane care să justifice că acest nou model plus este alegerea implicită - încă. Există valori mai bune de la Elgato.

Dacă aveți totuși bani și doriți cadranele pentru speranța unor utilizări viitoare, este de înțeles. Dar fiți conștienți de faptul că acele utilizări s-ar putea să nu vină sau să ajungă în modul în care sperați.

Evaluare: 8/10
Preț: 200 USD

Iată ce ne place